در جهت رفاه هرچه بیشتر دانشجویان اقدام کنید

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

در جهت رفاه هرچه بیشتر دانشجویان اقدام کنید
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394
در جهت رفاه هرچه بیشتر دانشجویان اقدام کنید
 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:در جهت رفاه هرچه بیشتر دانشجویان اقدام کنید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ، عیلرضا پاکدامن در جمع اعضای کمیسیون دانشجویی شهرستان میناب در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان  با اشاره  به جایگاه دانشگاه ها در حفظ فرهنگ یک جامعه اظهار داشت: دانشگاه ها در حفظ و پاسداری از فرهنگ غنی این مرز و بوم  نقشی بی بدیل دارند.

به گزارش میناب نیوز ، عیلرضا پاکدامن در جمع اعضای کمیسیون دانشجویی شهرستان میناب در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان  با اشاره  به جایگاه دانشگاه ها در حفظ فرهنگ یک جامعه اظهار داشت: دانشگاه ها در حفظ و پاسداری از فرهنگ غنی این مرز و بوم  نقشی بی بدیل دارند.

وی در ادامه  با توجه  به نام گذاری سال 1394 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان “دولت و ملت، هم دلی و همزبانی” تاکید کردند : باید برنامه ریزی ها در دانشگاه های به گونه ای باشد که همدلی و همزبانی از دانشگاه ها به سوی لایه های اجتماعی  کشیده شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب خطاب  به روسای دانشگاه های این شهرستان گفت: در جهت رفاه هرچه بیشتر دانشجویان گام های بیشتری برداشته شود.

وی یکی از راه حل ها برای رفاه حال دانشجویان  وبهره مندی از خوابگاه و سرویس های ایاب و ذهاب استفاده از بخش خصوص برشمرد وافزود در این جهت برنامه ریزی و اقدامات عملی صورت گیرد.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به نزدیک شدن انتخابات خاطرنشان کرد: کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها و براساس برنامه ریزی های منظم و اصولی برگزار شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.